Sailing Windarella

is creating an adventures blog while sailing, kitesurfing and diving

patrons

$14

per month
Mes esame šiek tiek pamišusių Lietuvių pora. Vienas kitą sutikome prieš 8 metus Tall Ship race burlaivių lenktynėse, kur pamilom gyvenimą ant laivo ir vienas kitą. ir štai net 8 metus slapta svajonė turėti nuosavą laivelį pagaliau išsipildė! Kaip tai pavyko? Išėjom iš savo "ofisinių" darbų, pardavėme butą, santaupas papildėme dirbdami jachtų industrijoje, o vietoje medaus mėnesio jau lėkėme apžiūrėti savo gražuolės ir naujų namų, kurią iš karto pamilome.
Savo gražuolę radome Sicilijoje - tai patogi ir tvirta  GibSea442, kuriai davėme Windarellos vardą. Nors mes buriavome ir prieš tai, tačiau keliaujant patiems mes vis dar mokomės naujų dalykų kasdien, tuo labai džiaugiamės ir didžiuojamės!
Nors mūsų kelias buvo labai ilgas ir vingiuotas:
pradėjom kaip studentai, vėliau karjerų  siekėm pramoninių įrenginių inžinerijoje ir pastatų architektūroje, dar vėliau Simas tapo komerciniu naru, turėjome mini verslą keliaujantį maisto vagonėlį, o laisvalaikiu nuo jo dirbau jėgos aitvarų instruktore, galiausiai vėl grįžome į ofisus, kuriuose padirbę keletą metų pajutome, kad tai nebeteikia laimės. Mes labai ilgėjomės jūros, bangų ir vėjo, todėl per metus viską kardinaliai pakeitėm ir atsidūrėme čia.
Šis įdomus kelias mus vedė ilgai, bet tuo pačiu buvo labai smagus, todėl mes džiaugiamės, kad kartu nuėjom taip toli ir patyrėm tiek daug, o dabar dar įdomiau net paprasta diena kartais tampa tikru smagiu nuotykiu ar iššūkiu.
Savo blogą www.windarella.com pradėjome dėl savo šeimos ir artimųjų, bet netikėtai mūsų gyvenimas ir nuotykiai pasirodė įdomus daugybei žmonių. Todėl savo buriavimo, nardymo ir kaitavimo atradimais nusprendėme pasidalinti su pasauliu. Nors viskas pagaminta savamoksliškai ir paprastai, tačiau su tikra patirtimi, emocijomis ir didžiausia meile.
Kažkada labai troškome buriuoti ir mokytis, tačiau Lietuvoje pritrūkom tam tinkamų sąlygų, tokia situacija dar labiau paskatino svajonę apie greitą laivo įsigijimą, todėl norime prisidėti prie buriavimo skatinimo ir populiarinimo Lietuvoje, tokiems kaip mes, atradusiems jį kiek vėliau nei įprastai. Todėl siekiam noriai bendradarbiauti su įvairiomis organizacijomis. Taip pat iš visų per metus surinktų lėšų 5 procentus paaukosime buriuojančio jaunimo lavinimo ir buriavimo populiarinimo skatinimui Lietuvoje. Taigi norintys, matyti mus judančius į priekį ir prisidėti prie šios idėjos gali tai padaryti čia, tapdami mūsų patronais.
Jei tai Jums pasirodys įdomu ar naudinga, būsim labai laimingi :)

Su meile,
Vita, Simas ir Windarella
______________________________________________
We are a family of two crazy Lithuanians. We met more than 8 years ago in the Tall ship races in North Sea where we fall in love with living on boat lifestyle and each other. After 8 years of secret dream to have our own boat house finally we managed to do that. How? We quite our offices, sold apartment, earn some money while working in the yacht industry and instead of honeymoon bought our own sailboat. Which we found in Sicily and fall in love immediately.
It's very comfortable GibSea 442 and we gave her name Windarella. We used to sail before, but by our own we feel that we are still learning each day what makes us so proud and happy.
It was a long way:
we started as a students, than worked as engineer and architect, than Simon became commercial diver and I started small bussiness with food truck (on free time worked as a kitesurfing instructor), than both of us came back to the offices where after few years we felt, that its not making us happy anymore and we are missing oceans, seas and wind. So we create our plan, changed everything in one year and made it happen.
But all this different path was so exciting and interesting that we are very happy we tried and made everything what brought us here, where sometimes casual day can became a challenge or new adventure.
We started our blog just for our families and friends www.windarella.com, but our life became interesting for more and more people, so we decided to share our experiences with the world. We are sharing our experiences and adventures while sailing, diving or kitesurfing. Everything is home made style, but full with real experiences, emotions and love.
If you find it interesting or useful we will be very happy :)

With love,
Vita, Simon and Windarella
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiers
Junga
$1 or more per month

Mes esam be galo dėkingi už Jūsų simbolinę padėką, džiaugiamės, kad jums patinka, mūsų mintys ir turinys, kuriuo dalinamės. Jūs mus motyvuojate tai tęsti, judėti pirmyn ir tobulėti. Mes Jūsų nenuvilsime!

Kiekvienas patronas:

· gauna visas mūsų naujienas  pirmieji

· taip pat gali pamatyti neskelbiamus video iš mūsų ir laivo gyvenimo

· užduoti įvairius klausimus

· burtų keliu gali būti pakviestas prisijungti į plaukimą!

Jūreivis
$3 or more per month

Mes esam dvigubai be galo dėkingi! Jūs motyvuojate ne tik tęsti pradėtus darbus, bet ir pradėti naujus! Mes kartu su Windarella džiaugiamės ir judame pirmyn! O jūs už tai gaunate viską kas išvardinta prieš tai ir:

· galite teikti pasiūlymus, ko pageidautumėte sužinoti daugiau ir diskutuoti su mumis rūpima tema

· prieigą prie visų mūsų originalių foto, kurias galite naudoti bet kur ne komerciniais tikslais arba papildomai suderinus su mumis.

Bocmanas
$6 or more per month

WoW! Mes esam šešiagubai be galo dėkingi! Jūs jau tikras įgulos narys, leidžiantis pagerinti mūsų mylimą Windarella įsgyjant reikalingus įrankius. O jūs už tai gaunate viską kas išvardinta prieš tai ir:

· kaip įgulos narį, jau mielai priimsime ant laivo pasisvečiuoti ir susipažinti su Windarella ir mumis!

Mechanikas
$15 or more per month

Mes jau šokinėjame iš džiaugsmo, pagaliau mes turim mechaniką! Esam labai dėkingi ir laimingi, nes jūs padedate mums įsigyti įrankius, reikalingą techniką ir įrangą laivui. Jūs nuostabūs! O jūs už tai gaunate viską kas išvardinta prieš tai ir:

· oficialią padėką, kuri bus paskelbta mūsų internetiniame puslapyje

· 1 pasirinktas mėnuo mūsų oficialių rėmėjų vietoje bei galimi baneriai puslapyje.

Kokas
$50 or more per month

Visiškai neįtikėtina mes neturime žodžių! Mūsų įguloje pagaliau atsirado Kokas! Jūs nerealūs! Esam labai dėkingi ir laimingi, nes jūs padedate mums įsigyti brangius pirkinius laivui, kurie užtikrins Windarellos ir mūsų saugumą dar labiau. O jūs už tai gaunate viską kas išvardinta prieš tai ir:

· Tampate mūsų oficialus rėmėjas ir esate mūsų rėmėjų sąraše bei galite įsidėti banerį mūsų svetainėje.

· Vienos dienos plaukimas arba nakvynė laive!

Goals
$14 of $50 per month
Kai surinksime pirmuosius 50 dolerių pradėsime kurti video su gyvais pasakojimais ir vaizdais apie laivo gyvenimą, remontus ir iššūkius!
1 of 1
Nors mūsų kelias buvo labai ilgas ir vingiuotas:
Jei tai Jums pasirodys įdomu ar naudinga, būsim labai laimingi :)

Su meile,
Vita, Simas ir Windarella
______________________________________________
It was a long way:
If you find it interesting or useful we will be very happy :)

With love,

· gauna visas mūsų naujienas  pirmieji

· taip pat gali pamatyti neskelbiamus video iš mūsų ir laivo gyvenimo

· užduoti įvairius klausimus

· burtų keliu gali būti pakviestas prisijungti į plaukimą!

Jūreivis

· oficialią padėką, kuri bus paskelbta mūsų internetiniame puslapyje

Kokas
$50 or more per month

· Vienos dienos plaukimas arba nakvynė laive!